Wednesday 9 September 2015

Tempahan Pukal Shawl Dari Sarawak




Pasaran shawl dan tudung di Sarawak memang luas. Ramai yang mengikuti perkembangan fesyen dan tudung ingin mendapatkannnya tetapi menghadapi kesukaran untuk mendapatkannya. Saya sendiri mendapat banyak tempahan secara individu dari Sarawak. Permintaan memang banyak. Peluang kepada peniaga tudung dan shawl untuk meneroka pasaran di Sarawak ini.

Tempahan secara pukal memang sukar kerana melibatkan kos penghantaran yang tinggi. Untuk tempahan pukal daripada saya, pelanggan perlu membawa kain sendiri. Saya hanya menjahit sahaja mengikut fesyen yang dikehendaki. 

Bagi pelanggan saya ini, peluang bekerja di sekitar KL membolehkannya membuat tempahan shawl secara pukal untuk dihantar ke Sarawak. Dapat berjumpa dengan saya secara terus memudahkan urusan untuk membuat tempahan. Membeli kain dengan pilihan sendiri dan fesyen yang dikehendaki pula dapat dipenuhi memberi kepuasan kepada penjual.

Terdapat banyak pertanyaan untuk membeli tudung dan shawl secara borong daripada saya termasuk dari Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapura,. Buat masa ini saya belum membuat perkhidmatan menjual tudung dan shawl secara borong. Saya hanya menerima tempahan secara pukal dengan pelanggan menghantar kain kepada saya untuk dijahit. Kepada yang tinggal berdekatan boleh datang ke kedai saya untuk perbincangan lebih lanjut.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018