Wednesday 10 December 2014

Nak Cuba Pakai Shawl Bunga Ros


Gambar di atas adalah gambar anak saudara saya mencuba menggayakan shawl bunga ros warna hitam. Ada tempahan dari pelanggan saya sebanyak 15 helai dengan pelbagai warna untuk shawl bunga ros ini. Warna hitam adalah salah satu warna untuk shawl bunga ros tersebut. Peminat tudung hitam meti suka dengan shawl bunga ros ini. Hari-hari asyik pakai bawal hitam sahaja. Sekali sekala apa salahnya tukar selera.  Mesti berkenan di hati selepas ini.

Gambar diambil di dalam kedai.  Musim cuti sekolah ini ramai sanak sudara datang berkunjung. Kali ini terpaksa datang ke kedai kerana banyak masa saya dihabiskan di kedai. Bukan sahaja sanak saudara yang datang tetapi pengunjung juga ramai yang datang semata-mata untuk berbincang tentang fesyen dan bisnes tudung. Ini kelebihan jika ada kedai berbanding di rumah. 

Untuk warna-warna yang lain saya akan update kemudian. Untuk datang ke kedai mesti message dahulu kerana grill depan berkunci. Saya pun tak berani untuk biarkan pintu terbuka begitu sahaja. 

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018