Saturday 29 November 2014

Jarak Bukan Penghalang Untuk Belajar Jahit Tudung


Mengambil kesempatan cuti sekolah membawa anak-anak berjalan di KL dan seterusnya mengambil peluang untuk belajar jahit tudung. Student kak Ros kali datang dari jauh. Seorang dari Selama, Perak berdekatan dengan kampung saya di Serdang, Kedah. Seorang lagi dari Termerloh, Pahang. Kedua-duanya cikgu sekolah dan sudah mengenali satu sama lain. Berpakat untuk datang sekali.

Selamanya ini sudah pandai jahit baju. Kali ini nak tambah lagi kemahiran menjahit untuk tudung pula. Rupanya senang sahaja jahit tudung ini. Kali kalau dah jahit baju tak perlu pening lagi untuk cari tudung. Boleh jahit sendiri sahaja.

Sebelum ini pun sudah ada student saya yang datang dari jauh. Antaranya dari Jengka, Pahang, Ipoh, Perak, Melaka, Johor dan juga Terengganu.

Kalau sudah berminat tidak ada alasan lagi untuk belajar menjahit.

Hari ini ada pelanggan saya dari Johor yang datang semata-mata berjumpa untuk berbincang tentang tempahan jahit tudung untuk butiknya.

Saya tinggal di Bandar Baru Bangi. Dekat sahaja dengan KL.

**Saya kongsi gambar di blog ini hanya dengan kebenaran tuannya sahaja.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018