Friday 3 October 2014

Balik Kampung


Saya akan balik kampung mulai hari ini, 3/10/14 sehingga Isnin, 6/10/14. Kalau nak datang ke rumah saya harap dapat tangguh dahulu sehingga selasa minggu depan. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya. InshaAllah saya akan cuba menjawab.

Saya tidak bercuti panjang kerana perlu kembali semula ke rumah di Bangi kerana anak-anak bersekolah. Seorang ambil UPSR. Seorang lagi tingkatan tiga.

Jika ada baju, tudung dan shawl yang sudah lama dihantar kepada saya tetapi belum diterima harap hubungi saya. Mungkin saya terlepas pandang.

Sebab itu saya perlu kembali ke sini. Ada projek besar membuat tudung dan shawl sedang menanti saya.

Kali ini tak ada update untuk baju dan tudung untuk pakai sendiri. Tak sempat nak siapkan.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018