Monday 29 September 2014

Tukar Awning & Tambah Awning

Tukar Awning Tudung

Tambah Awning Pada Shawl



Tambah Awning Pada Shawl

Ramai yang menghantar kepada saya untuk tukar awning tudung sejak saya post servis ini pada entri yang lepas. Tudung yang mahal jika awningnya rosak, terlipat, patah tentunya merugikan. Oleh itu jika boleh hantar untuk tukar awning dengan pilihan warna sendiri dapat menjimatkan wang. 

Selain itu ada juga yang berminat dengan shawl berawning dengan menambah awning pada shawl pilihan seperti pelanggan saya di atas. Nampak cantik dan mudah dipakai.


Saya sudah tunjukkan tutorial cara untuk tukar awning tudung pada post yang lepas. Cara untuk tambah awning pada shawl juga boleh rujuk kepada tutorial yang sama. Boleh buat sendiri jika rajin. Jika tidak rajin boleh sahaja hantar kepada saya. Saya menjahit setiap hari. 


No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018