Thursday 17 April 2014

Tudung 3 Layer Plain Tanpa Brooch







Ini adalah tudung 3 layer plain yang ditempah oleh pelanggan saya dari Ampang. Setakat ini sudah 12 helai ditempah dengan kaler yang berlainan. Boleh lihat entri saya yang lepas untuk gambar tudung 3 layer plain yang lain.  Semuanya tak nak brooch. 

Kebiasaannya saya akan cari kain di Jakel untuk mendapatkan semua kaler yang diminta. Kalau kedai kain lain memang susah nak cari semua kaler. Itu pun di Jakel sendiri ada beberapa kaler lain yang tidak dapat saya cari. 

Semalam saya dapat message melalui whatsapp katanya tudung dah diterima. Alhamdulillah semua ok dan cantik.  Pelanggan saya ini nak order lagi 3 helai. Kali ini nak kaler hitam,  baby pink dan lite purple pula.


Nampaknya kena turun Jakel KL lagilah hujung minggu ini. Puas pulalah nanti nak mencari kaler yang diminta. Sebenarnya ada beberapa lagi tempahan dari pelanggan lain yang belum ada kain. Nanti bolehlah borong sekali. Sekurang-kurang setengah hari mesti habis masa dekat sana. 

Kalaulah saya ada modal banyak bolehlah borong kain banyak-banyak dan simpan kat rumah. Tak payah nak keluar KL selalu. Ruang rumah pun semakin sempit dah sekarang.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018