Thursday 10 April 2014

Ke Cherating, Pahang




Saya ke Cherating, Pahang. Bertolak petang Rabu dan balik semula ke Bangi hari ini hari Khamis. Satu hari sahaja. Tak berjalan ke mana-mana. Hanya tinggal di hotel sahaja. Perjalanan pulang singgah beli keropok lekor. Mesti beli kalau ke Cherating.

Walaupun saya berada di Cherating sebenarnya hati saya berada di rumah. Anak-anak hendak bersekolah. Tempahan pelanggan pun banyak belum siap. Hari ini sahaja beberapa orang telefon nak datang ke rumah. Ada yang datang sudah sampai di pintu pagar. Datang hari Jumaat yer. Saya tak ada di rumah.

Saya menginap di Suria Resorts & Hotels. Tidak ramai orang. Mungkin bukan hari cuti. Kebiasaan di hotel, anak-anak mandi kolam renang. Saya juga membawa shawl untuk dipotong. Tak mahu buang masa. Balik nanti boleh jahit terus.

Alhamdulillah sekarang saya sudah berada di rumah. 

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018