Sunday 2 February 2014

Tudung Twist Labuh


Sudah kali ketiga tudung twist ini ditempah oleh pelanggan saya. Seorang guru yang menyambung pelajaran di peringkat Master di UKM. Bila dah berulang tempah, kiranya dah jadi regular customer saya. 

Bagi saya sendiri, tentunya gembira sekali kerana pelanggan berpuas hati dengan sentuhan pertama saya. Dah jadi testimonial untuk perkhidmatan menjahit yang saya lakukan.

Tempahan tudung twist ini sebanyak 12 helai. Baru siap 4 helai sahaja. Tinggal lagi 8 helai  yang perlu dijahit. InsyaAllah minggu depan boleh siap semua. 

Tudung twist labuh ini amat sesuai sekali untuk pergi ke kuliah atau atau ketika mengajar. Mempunyai keistimewaan tersendiri, menambah keyakinan diri serta mampu memberi penampilan yang positif apabila menyampaikan pembentangan dan juga ketika berhadapan dengan sesiapa sahaja. Malahan boleh menambah aura serta meningkatkan karisma sebagai seorang pendidik.

Nampak kemas dan segak bila dipakai. Sesuai untuk semua majlis rasmi dan juga ketika outing bersama kawan-kawan. Materialnya dari fabrik lycra plain dan bercorak.

Kemasan di pinggiran bawah kain menggunakan jahitan coverstitch 2 jarum yang biasa digunakan untuk kemasan kain lycra. Tudung twist juga antara tudung express atau tudung segera yang menjadi pilihan mereka yang sibuk. Senang nak adjust bila dipakai. Cepat dipakai dan senang untuk digayakan. 

Kepada cikgu-cikgu yang berminat bolehlah mencuba tudung twist labuh ini.







No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018