Friday 22 November 2013

Di Mana Lokasi Nash Fesyen?

Saya hanya beroperasi dari rumah. Kepada sesiapa yang mencari kedai Nash Fesyen di Bandar Baru Bangi memang tidak akan jumpa.

Kalau sebelum ini ada yang tersesat sehingga ke Jalan Reko, ada yang sampai ke Sekyen 7 atau tersesat masuk ke Seksyen Tiga atau Seksyen 4. Berpusing di setiap lorong, berkelahi riuh rendah dengan orang sebelah kerana tersilap masuk lorong, kali ini tak payah gaduh-gaduh lagi, tak perlu risau lagi kerana saya dah daftar lokasi Nash Fesyen dengan google map, https://maps.google.com/.

Taip sahaja Nash Fesyen Bandar Baru Bangi Selangor, akan jumpalah  lokasi Nash Fesyen atau set sahaja pada GPS, pasti tak akan tersesat lagi. InsyaAllah boleh jumpa rumah saya. Nak datang kena contact dulu. Nanti kalau saya tak ada di rumah kecewa pula. Jangan datang untuk urusan direct selling pula. Masa saya sangat berharga.

Lihat peta lokasi di bawah untuk panduan. Klik imej untuk besarkan gambar.





No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018