Tuesday 17 September 2013

Buka Kelas Menjahit Tudung Di Bangi

Sejak saya post entry berkaitan panduan menjahit tudung, ramai betul yang berminat untuk menyertai kelas menjahit tudung. Saya bercadang untuk membuka kelas jahit tudung setiap hari sabtu.

Minggu lepas saya dah mula terima 2 orang peserta untuk kelas jahit tudung chiffon 3 layer. Kelas dibuat di rumah saya sendiri di Bandar Baru Bangi.

Sesiapa yang berminat boleh call/sms/whatsapp saya di  017-4315193 atau pm saya di facebook.

Maklumat Kelas Jahitan:

Kelas: Di rumah saya

Maksimum Peserta: Max 3 orang peserta sahaja. Kalau seorang pun saya 'on' juga.

Bahan-Bahan:  Semua akan disediakan oleh saya seperti kain dan bahan-bahan lain. Peserta tidak perlu bawa apa-apa bahan. Mesin jahit juga disediakan. Tudung siap boleh bawa balik.

Masa:  Kelas bermula pada jam 11.30 am dan tiada had masa. Belajar sampai boleh buat tudung. Kalau tak siap boleh datang lagi pada hari lain. Tiada cas tambahan dikenakan.

Makan/Minum:  Makan tengahari dan minum petang disediakan.

Keperluan Lain: Mesti ada asas menjahit/ Pandai mengguna mesin jahit.

Harga Kursus: Sila call/sms/whatsapp/pm saya.

PERCUMA: Saya akan tunjukkan bagaimana cara potong shawl.


Tekun menjahit

Terima kasih Emylia Emy & Habibah 
kerana beri kebenaran untuk kongsi 
gambar. Bergaya dengan tudung 
yang dijahit sendiri

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018